Freek en Krijn 120 jaar lid

Op de jaarvergadering werd een aantal leden onderscheiden met hun meerjarig lidmaatschap. Dit jaar had de R.S.V. zelfs twee leden die 60 jaar lid waren van onze vereniging. Op de nieuwjaarsreceptie was Cees de Bruin reeds onderscheiden voor zijn 50 jarig lidmaatschap en Dick Vuik voor 40 jaar RSV-lid, op de jaarvergadering waren Freek van der Stam en Krijn van Noord aan de beurt.

Krijn van Noord 60 jaar lid Freek van der Stam 60 jaar lid

Krijn (links) en Freek (rechts) ontvangen de oorkonde van Martin van Heesch

Beide heren hebben een lange staat van dienst. Vooral Krijn heeft zich in al die jaren op talloze manieren ingezet voor de arbitrage. Zo was hij 29 jaar scheidsrechter en bracht hij het tot grensrechter in het betaalde voetbal. Ook daarna had hij diverse functies in de KNVB (consul, zaalwacht, rapporteur, rapporteuraansteller), waardoor hij benoemd werrd tot lid van verdienste van de RVB in 1980. Maar ook in de COVS verdiende hij zijn sporen: hij werd bij onze zustervereniging VSV al eerder benoemd tot erelid.

De R.S.V. is zeer trots dat de jubilarissen lid zijn van onze vereniging. De felicitaties werden dan ook ondersteund met een pennenset.

Een aantal andere leden waren helaas niet aanwezig. Pieter van der Graaf (25 jaar), Koos Lente (40 jaar) en Gerard Koster (40 jaar) zullen dus nog op een andere gelegenheid in het zonnetje worden gezet.

Onderwerp:

Groepen: